دوربین مداربسته آنالوگ برایتون
 دوربین مداربسته آنالوگ برایتون
 دوربین مداربسته آنالوگ برایتون
 دوربین مداربسته آنالوگ برایتون
 دوربین مداربسته آنالوگ برایتون
 دوربین مداربسته آنالوگ برایتون
 دوربین مداربسته آنالوگ برایتون
 دوربین مداربسته آنالوگ برایتون

دوربین مداربسته آنالوگ برایتون مدل 102

دارای گارانتی دوساله میباشد
62٪
0
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

دوربین برایتون

دوربین مداربسته برایتون از دسته دوربین های باکیفیت تولید شده در ایران میباشد که در جامعه ی محصولات نظارت تصویری دارای طرفداران بسیار زیادی میباشد.
در تولید دوربین مداربسته برایتون از نیروهای متخصص استفاده شده است و تمامی استانداردهای جهانی تولید دوربین مداربسته رعایت شده است.
تمام مراحل ساخت دوربین مداربسته برایتون اعم از ساخت بدنه ، برد، نرم افزار و… در کشور عزیزمان ایران انجام شده است. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با دوربین مداربسته برایتون به شما کاربران عزیز گروه صنعتی گارد ایرانیان ارائه میدهیم لطفا با ما همراه باشید.

در ادامه به ویژگی های کلی محصولات برایتون(دوربین مداربسته برایتون، دستگاه ضبط کننده برایتون، دوربین وایفای دار برایتون و…) و مزیت های رقابتی شرکت برایتون را با سایر شرکت ها میپردازیم.

قیمت دوربین برایتون

همانطور که در ابتدا گفته شد دوربین مداربسته برایتون در ایران تولید میشود به همین جهت قیمت محصولات برایتون در مقایسه با محصولاتی که به ایران واردات میشوند ارزان تر و به صرفه تر میباشد. یکی از مزایای تولید محصولات برایتون در ایران ثبات قیمت در شرایط کنونی ایران میباشد. دوربین مداربسته برایتون برخلاف محصولات وارداتی خیلی کم تحت تاثیر نوسانات قیمت دلار قرار میگیرد.
یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده است دوربین مداربسته برایتون در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد ثبات قیمت دوربین مداربسته برایتون میباشد.

محصولات اقتصادی برایتون

محصولات اقتصادی برایتون به از ان دسته از محصولات برایتون هستند(تنوع این محصولات پایین است) که نسبت به سایر دوربین ها و دستگاه ها ی ضبط کننده  تولید شده در نمایندگی های رسمی برایتون از قیمت پایین تری برخوردار میباشد. و علارغم اینکه قیمت پایینی دارند از کیفیت بالایی برخوردار میباشند و در رنکه های جهانی طبقه بندی میشوند.

کیفیت دوربین برایتون

قیمت به صرفه ی دوربین مداربسته تنها عامل محبوبیتش نیست بلکه محصولات شرکت برایتون از کیفیت تصویر بالایی برخوردار میباشد و برخلاف دوربین های سایر شرکت ها در گذر زمان افت کیفیت پیدا نمیکند. و سالیان متمادی بدون مشکل کار میکند.
کیفیت هم دوربین به دو عامل اساسی بستگی دارد:

سخت افزار و قطعات بکار رفته در دوربین مداربسته
نرم افزار و سیستم انتقال تصویر دوربین مداربسته

کیفیت محصولات برایتون از لحاظ سخت افزار

دوربین مداربسته برایتون به جهت بکار گیری از جدید ترین تجهیزات سخت افزاری و بروزترین متدهای روز دنیا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی دقیق توانسته است که محصولاتی تولید کند که در گذر زمان کیفیت خود را حفظ میکند و در برابر عوامل محیطی همچون گرما، سرما، گرد و غبار، برف و باران و…. از خود مقاومت نشان دهد.

کیفیت دوربین برایتون از لحاظ نرم افزار

بزرگترین معضل استفاده کنندگان دوربین مداربسته در ایران این بود که سیستم  انتقال تصویر از طریق یک سرور خارجی راه اندازی شده بود. به همین خاطر مشکلات بسیار زیادی برای کاربران در ایران به وجود می آورد مثلا زمانی که اینترنت خارجی قطع میشد انتقال تصویر تمامی دوربین ها ی شرکت هایی که سرورشان در خارج از ایران بود قطع میشد و یا به شدت کند میشد. همچنین گاها به جهت تحریم ها شرکت های خارجی به ایران خدمات ارائه نمیکردند که این امر باعث میشد انتقال تصویر صورت نگیرد.
شرکت برایتون برای اولین بار در ایران یک سرور داخلی در ایران راه اندازی کرده است و از طریق ایجاد یک سرور داخلی از این محدودیت ها عبور کرده است و در زمینه انتقال تصویر در ایران انقلاب کرد.
هیچ کاربری از محصولات شرکت برایتون نگران قطع شدن سرور ها به جهت تحریم ها و یا قطع کردن اینترنت خارجی نمیباشد.

نمیدونم چه دوربینی باید بخرم چه کار کنم؟

اگر در حال مطالعه این محتوا میباشید احتمالا به دوربین مداربسته  احتیاج دارید و برای رفع نیازتان و تامین امنیتتان قصد خرید محصولات برایتون را دارید منتها در زمینه سیستم های امنیتی از جمله دوربین مداربسته تخصص ندارید و نمیدانید چه دوربینی مناسب شما است و نیاز شما را بر طرف میکند.

قبل از خرید محصولات برایتون به شما پیشنهاد میکنیم که از نصاب دوربین مداربسته ی خود پرس جو کنید که کدام دوربین مناسب شما میباشد و یا اینکه نسبت به دریافت مشاوره ی رایگان و دریافت بهترین پیشنهاد ها از پشتیبانی فنی آتانت ا قدام کنید.

مشخصات

منبع تغذیه

12 ولت 2 امپر

نوع اتصال

باسیم (BNC)

مشخصات ظاهری

بولت با سیم

نوع حسگر تصویر

CMOS

قابلیت‌های دوربین امنیتی و نظارتی

دید در شب قابلیت بزرگنمایی دیجیتال

توضیحات قابلیت دید در شب

بیست متر بدون مانع فیزیکی

زاویه دید

82