دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP
 دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP
 دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP
 دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP
 دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP
 دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

این محصول دارای گارانتی ی24ماهه میباشد
62٪
1194000
1194000
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

 

این بار  قصد داریم به بررسی دوربین مداربسته بولت (بالت) پرقدرتی از لحاظ دید در شب با جنس بدنه فلزی بپردازیم، دوربین مداربسته داهوا HFW1200TP با امکانات قابل قبولی که داره  جایگاه خیلی خوبی را در بازار خرید دوربین مداربسته داهوا دارد که میتوانیم از آن به عنوان یکی از پرفروش ترین دوربینهای  مداربسته 2 مگاپیکسلی بازار یاد کنیم.

 

 دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP2.7/1 اینچ CMOS با کیفیت بسیار عالی استفاده شده که این سنسور توانایی نمایش جزئیات تصاویر را به خوبی داراست که این موضوع جز موارد مهمی است که هنگام خرید دوربین مداربسته باید به آن توجه کنیم.

تکنولوژی ساخت CMOS به صورت کاملا انحصاری در اختیار شرکت Dahua است که با تکنولوژی CVI در بازار ارائه شده است. فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی تصویر، صدا، داده و برق را می ­توان با فناوری HDCVI بر روی کابل کواکسیال انتقال بدهیم. انتقال داده دو طرفه به دوربین مداربسته HDCVI اجازه می دهد تا با XVR تعامل داشته باشد، مانند ارسال سیگنال کنترل یا هشدار برای دستگاه XVR.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP2.7/1 دارای کیفیت تصویر FULL HD 1080P (1920 (H) × 1080 (V)) با فریم ریت 30/25 fps است که این یعنی در هر ثانیه 30/25 فریم در این دوربین ثبت می ­شود. البته در صورتی که کیفیت تصویر ضبط شده را بر روی 720P تنظیم کنیم می توانیم در حالت CVI علاوه بر 30/25 fps تصویری با فریم ریت 60/50 fps نیز داشته باشیم.

میزان دید در شب دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1200TP دارای یک سنسور هوشمند مادون قرمز است. که تصاویر ضبط شده توسط سنسور مادون قرمز در تاریکی مطلق و یا شب به صورت سیاه و سفید هستند، اما وضوح تصویری خوبی دارند. این سنسور توانایی دید در تاریکی شب را تا شعاع 30 متر برای تصویربرداری ممکن می ­کند.

در جریان باشید که در صورت وجود یک روشنایی  مثل پروژکتور IR در کنار دوربین می­ توان کیفیت دید در شب دوربین مداربسته را به مراتب بالا برده و در بعضی از موارد با داشتن نور قوی و مناسب در کنار دوربین مداربسته می­ توان در تاریکی و کمبود نور، تصاویر رنگی با کیفیت ضبط کرد.

لنز دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP چیست؟

لنز به کار برده شده در دوربین DH-HAC-HFW1200TP، لنز ثابت 2.8 میلی متری است که زاویه دید 103 درجه را برای فیلم برداری دوربین فراهم می­ کند. با این نوع لنز می ­توان پوشش تصویری وسیعتری را در اختیار داشت. به خاطر داشته باشید که شما می ­توانید برای نصب دوربین مداربسته در بهترین محل ممکن از تکنسین های فنی آتانت  مشاوره رایگان بگیرید!

همچنین دوربین DH-HAC-HFW1200TP با لنز ثابت 3.6 میلی متری نیز در بازار موجود است که زاویه دید 93 درجه ای را برای ما فیلم برداری می­ کند. این نوع لنز در مقایسه با لنز 2.8 میلی متری فوکوس بهتری برای نمایش سوژه­ های دورتر دارد.

جنس بدنه دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP چیست؟

جنستمام  بدنه دوربین مداربسته بالت داهوا DH-HAC-HFW1200TP از نوع فلز آلومینیوم است که به واسته نوع پوشش این بدنه فلزی، ضد الکتریسیته ساکن می باشد.

این دوربین ها استوانه ای شکل به دلیل شکل ظاهری شان به دوربین مداربسته بولت یا بالت (BULLET) معروف هستند.

دراین نوع از دوربین ها به دلیل استفاده از پایه های متحرک و بازویی امکان نصب و تنظیم دوربین در هر نقطه ای وجود دارد، چون با استفاده از این پایه های بازویی و متحرک با صرف چند دقیقه می شود بهترین زاویه ممکن را برای تصویربرداری به دست آورد تا حتی الامکان نقطه کور در ضبط تصاویر وجود نداشته باشد.

استاندارد حفاظتی در دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HFW1200TP از  استاندارد حفاظتی IP67 بهره مند است. این بدان معناست که این دوربین در برابر  گرد و غبار،  آب و  ضربه بسیار ایمن  است. از این محصول می ­توانیم در شرایط آب و هوایی مختلف مثل محیط ­هایی با بارش باران و رطوبت بالا (شهرهای شمالی کشور)، مناطق کویری و گرم، مناطق کوهستانی با بارش برف به راحتی استفاده کنیم.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HFW1200TP با داشتن استاندارد حفاظتی IP67 خیال مشتریان عزیز را از در اختیار داشتن محصولی با کیفیت، که بتوان از آن در هر شرایط آب و هوایی ای استفاده کرد راحت کرده است.

آیا دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP میکروفن داخلی دارد؟

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HFW1200TP بدون میکروفن داخلی است.

در صورت نیاز به ضبط صدا همراه با تصاویر، می توانیم از مدل میکروفن دار این دوربین، یعنی دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP-A استفاده کرد.این دوربین  دارای میکروفن داخلی می ­باشد که  ضبط صدا به همراه تصاویر را با کیفیتی عالی انجام می ­دهد.

برای اطلاعات بیشتر مشتریان عزیز باید بگوییم که حرف A در انتهای نام مدل های دوربین مداربسته داهوا به نشانه داشتن میکروفون داخلی جهت ضبط صدا توسط دوربین مداربسته محصول می ­باشد.

منبع تغذیه دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

مقدار مصرف برق دوربین HFW1200TP در بیشترین حالت و در هنگام روشن بودن LEDهای مادون قرمز در شب، به اندازه 12 ولت DC (یا 3.3 وات) میباشد.

توضیحات تکمیلی دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهوا DH-HAC-HFW1200TP

شرایط آب و هوایی ای که دوربین های داهوا امکان سازگاری و استفاده دارند از دمای 40- درجه سانتی گراد تا 60+ درجه سانتی گراد می باشد که نشان دهنده توان مقاومتی این محصول و سازگاری با تمام شرایط آب و هوایی کشورمان ایران است.

در دوربین HFW1200TP از تکنولوژی های هوشمند ضد نور DWDR, Day/Night(ICR), AWB, AGC, BLC, HLC, 2DNR استفاده میشود که به این محصول قدرت پردازش تصاویری با کیفیت عالی را در شرایط مختلف محیطی می­ دهد.

وجود تکنولوزی DNRیکی از بهترین قابلیت های این دوربین داهوا است که باعث کاهش نویز در تصویر دید در شب می ­شود.

دوربین های کمپانی داهوا دارای، تکنولوژی تصویر قدرتمند CVI می­ باشند، این تکنولوژی اولین بار توسط شرکت Dahua معرفی گردید که توانایی انتقال تصاویر از طریق کابل کواکسیال تا فاصله 500 متری را ارتقا داده است.

پشتیبانی از منوی OSD که امکان دسترسی به تنظیمات دوربین را می­ دهد.

این دوربین از هر دو استاندارد تصویر PAL/NTSC پشتیبانی می کند.

خروجی تصویر در این دوربین مداربسته با کانکتور BNC است.

وزن خالص دوربین HFW1200TP برابر با 360 گرم می باشد و ابعاد آن 174.5 * 72.3 * 70.6 میلی متر است که با توجه به بدنه تمام فلزی و مقاومت بالای خود طرفدار زیادی در بازار دوربین مداربسته دارد.

نظرکارشناسان ما درمورد خرید دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی داهواDH-HAC-HFW1200TP

در مورد دوربین مداربسته DH-HAC-HFW1200TP می توانیم بگوییم که اگر قصد دارید دوربینی با جنس بدنه فلزی، ضد آب و خوش قیمت نسبت به هم رده های خود در بازار تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید این دوربین است، چون دارای ارزش خرید بالا، هم به لحاظ کیفیت تصویر بی نظیر وهم قیمت مناسب  که می­ تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

این دوربین را بر روی دیوار و زیر سقف و لوله می توان نصب کرد اما با توجه به ظاهر استوانه ای شکل شان بهتر است بر روی دیوار نصب گردند تا زیبایی محیط نیز رعایت شود.

از این دوربین می­ توان برای ورودی کوچه، ورودی درب ساختمان­ها و پارکینگ ها، حیاط ها، باغ ها، ویلاها، کارخانه ها، کارگاه ها، سوله ها و در کل هر محیط و فضای خارجی و داخلی دیگر استفاده کرد.

استاندارد حفاظتی IP67 در این محصول نشان می ­دهد که از این محصول می­ توان بدون دغدغه در تمام شرایط آب و هوایی به راحتی استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات

جنس بدنه

تمام فلزی

نوع لنز

ثابت 2.8 میلی متری و ثابت 3.6 میلی متری

توضیحات قابلیت دید در شب

مادون قرمز تا برد 30 متر در شب

سنسور تصویر

2 مگاپیکسل CMOS

استاندارد حفاظتی

IP67 (ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار)

میکروفون داخلی

ندارد

نوع تغذیه

12 ولت DC

کیفیت تصویر

FULL HD 1080P 25/30 fps, 720P 25/30/50/60 fps

تعداد دوربین

تکی,پک 4تایی,پک 6تایی,پک 8تایی,پک 12 تایی