پک دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338
پک دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338

پک دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338

62٪
596960
656000
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

 

این بار  قصد داریم به بررسی دوربین مداربسته بولت (بالت)اقتصادی از لحاظ دید در شب با جنس بدنه پلاستیک بپردازیم، دوربین مداربسته های تک HT-8338 با امکانات قابل قبولی که داره  جایگاه خیلی خوبی را در بازار خرید دوربین مداربسته های تک دارد که میتوانیم از آن به عنوان یکی از پرفروش ترین دوربینهای اقتصادی مداربسته 2 مگاپیکسلی بازار یاد کنیم.

 

 دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک  HT-8338

در دوربین مداربسته های تک HT-8338 از سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز 3.6 با کیفیت  و برد دید در شب 20 متر از ویژگی دوربین مداربسته بولت هایتک HITECH مدل HT-8333 است.

این دوربین دارای کیس فلزی است و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است

 

 

 

میزان دید در شب دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338

 

دوربین مداربسته های تک های تک HT-8338 دارای یک سنسور هوشمند مادون قرمز است. که تصاویر ضبط شده توسط سنسور مادون قرمز در تاریکی مطلق و یا شب به صورت سیاه و سفید هستند، اما وضوح تصویری خوبی دارند. این سنسور توانایی دید در تاریکی شب را تا شعاع 20 متر برای تصویربرداری ممکن می ­کند.

در جریان باشید که در صورت وجود یک روشنایی  مثل پروژکتور IR در کنار دوربین می­ توان کیفیت دید در شب دوربین مداربسته را به مراتب بالا برده و در بعضی از موارد با داشتن نور قوی و مناسب در کنار دوربین مداربسته می­ توان در تاریکی و کمبود نور، تصاویر رنگی با کیفیت ضبط کرد.

 

لنز دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338چیست؟

 

لنز به کار برده شده در دوربین HT-8338 لنز ثابت 3.6 میلی متری است که زاویه دید 93 درجه را برای فیلم برداری دوربین فراهم می­ کند. با این نوع لنز می ­توان فوکوس بهتریبرای نمایش  تصویر را در اختیار داشت. به خاطر داشته باشید که شما می ­توانید برای نصب دوربین مداربسته در بهترین محل ممکن از تکنسین های فنی آتانت  مشاوره رایگان بگیرید!

 

جنس بدنه دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338 چیست؟

 

جنست مام  بدنه دوربین مداربسته بالتهای تک HI-TECK از نوع فلز است که به واسته نوع پوشش این بدنه فلزی، ضد الکتریسیته ساکن می باشد.

این دوربین ها استوانه ای شکل به دلیل شکل ظاهری شان به دوربین مداربسته بولت یا بالت (BULLET) معروف هستند.

دراین نوع از دوربین ها به دلیل استفاده از پایه های متحرک و بازویی امکان نصب و تنظیم دوربین در هر نقطه ای وجود دارد، چون با استفاده از این پایه های بازویی و متحرک با صرف چند دقیقه می شود بهترین زاویه ممکن را برای تصویربرداری به دست آورد تا حتی الامکان نقطه کور در ضبط تصاویر وجود نداشته باشد.

 

 

استاندارد حفاظتی در دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338

 

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HI-TECK از  استاندارد حفاظتی IP67 بهره مند است. این بدان معناست که این دوربین در برابر  گرد و غبار،  آب و  ضربه بسیار ایمن  است. از این محصول می ­توانیم در شرایط آب و هوایی مختلف مثل محیط ­هایی با بارش باران و رطوبت بالا (شهرهای شمالی کشور)، مناطق کویری و گرم، مناطق کوهستانی با بارش برف به راحتی استفاده کنیم.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HT-8338 با داشتن استاندارد حفاظتی IP67 خیال مشتریان عزیز را از در اختیار داشتن محصولی با کیفیت، که بتوان از آن در هر شرایط آب و هوایی ای استفاده کرد راحت کرده است.

 

آیا دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338 میکروفن داخلی دارد؟

 

 

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی HT-8338 بدون میکروفن داخلی است.

در صورت نیاز به ضبط صدا همراه با تصاویر، می توانیم از مدل میکروفن دار این دوربین، یعنی دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338 استفاده کرد.این دوربین  دارای میکروفن داخلی می ­باشد که  ضبط صدا به همراه تصاویر را با کیفیتی عالی انجام می ­دهد.

 

منبع تغذیه دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک  HT-8338

 

مقدار مصرف برق دوربین HT-8338 در بیشترین حالت و در هنگام روشن بودن LEDهای مادون قرمز در شب، به اندازه 12 ولت DC (یا 3.3 وات) میباشد.

 

توضیحات تکمیلی دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338

شرایط آب و هوایی ای که دوربین های های تک امکان سازگاری و استفاده دارند از دمای 40- درجه سانتی گراد تا 60+ درجه سانتی گراد می باشد که نشان دهنده توان مقاومتی این محصول و سازگاری با تمام شرایط آب و هوایی کشورمان ایران است.

این دوربین از هر دو استاندارد تصویر PAL/NTSC پشتیبانی می کند.

خروجی تصویر در این دوربین مداربسته با کانکتور BNC است.

نظرکارشناسان ما درمورد خرید دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسلی های تک HT-8338

در مورد دوربین مداربسته HT-8338 می توانیم بگوییم که اگر قصد دارید دوربینی با جنس بدنه فلزی، ضد آب و خوش قیمت اقتصادی در  بازار تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید این دوربین است، چون دارای ارزش خرید بالا، هم به لحاظ کیفیت تصویر بی نظیر وهم قیمت مناسب  که می­ تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

این دوربین را بر روی دیوار و زیر سقف و لوله می توان نصب کرد اما با توجه به ظاهر استوانه ای شکل شان بهتر است بر روی دیوار نصب گردند تا زیبایی محیط نیز رعایت شود.

از این دوربین می­ توان برای ورودی کوچه، ورودی درب ساختمان­ها و پارکینگ ها، حیاط ها، باغ ها، ویلاها، کارخانه ها، کارگاه ها، سوله ها و در کل هر محیط و فضای خارجی و داخلی دیگر استفاده کرد.

استاندارد حفاظتی IP67 در این محصول نشان می ­دهد که از این محصول می­ توان بدون دغدغه در تمام شرایط آب و هوایی به راحتی استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

مشخصات

جنس بدنه

تمام پلاستیک

نوع لنز

ثابت 3.6 میلی متری

توضیحات قابلیت دید در شب

مادون قرمز تا برد 30 متر در شب

سنسور تصویر

2 مگاپیکسل 

استاندارد حفاظتی

IP67 (ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار)

میکروفون داخلی

ندارد

نوع تغذیه

12 ولت DC

تعداد دوربین

تکی,پک 4تایی,پک 8تایی,پک12تایی