قاب کیبورد هوشمند شیائومی پد pro6
قاب کیبورد هوشمند شیائومی پد pro6

قاب کیبورد هوشمند شیائومی پد pro6

100٪
4350000
4350000
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

قاب کیبورد شیائومی پد 6

قاب کیبورد هوشمند شیائومی پد 6/6pro از TPU قوی ساخته شده است، کاملاً روی تبلت قرار می گیرد و بنابراین محافظت کاملی در برابر خط و خش ارائه می دهد. صفحه کلید با اندازه کامل دارای یک حرکت راحت کلید 1.3 میلی متری است، مجهز به کلیدهای ویژه است و میانبرهای قابل برنامه ریزی را ارائه می دهد. بسته مغناطیسی مجهز به عملکرد بیدار شدن است.

قاب کیبورد هوشمند شیائومی پد 6/6pro

اتصال قاب کیبورد هوشمند  :

با استفاده از کانکتور Pogo Pin، صفحه کلید را به سرعت به رایانه لوحی خود وصل کنید. رابط مغناطیسی صفحه کلید و رایانه لوحی شما را در چند ثانیه به هم متصل می کند و اتصال سریع و قابل اعتمادی را ارائه می دهد. قاب پشتی دستگاه شما را پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید مانند لپ تاپ روی آن کار کنید.

 

قاب کیبورد هوشمند شیائومی پد 6/6pro

استفاده ایمن و راحت :

اتصال مغناطیسی برای پشتیبانی قابل اعتماد پس از اتصال به صورت مغناطیسی، پد شیائومی و کیبورد محافظ صفحه‌کلید مثلثی را تشکیل می‌دهند و به دستگاه اجازه می‌دهند در حین کار ایمن بایستد.

 

طراحی منحصر به فردقاب کیبورد هوشمند شیائومی پد 6/6pro :

Xiaomi Pad 6 / Xiaomi Pad 6 Pro با پوشش محافظ صفحه کلید مغناطیسی تبدیل به یک جایگزین کامل نوت بوک می شود. به لطف جابجایی راحت کلید، تناسب کامل و بسته شدن مغناطیسی راحت، این ابزار کاربردی برای همه دارندگان تبلت که می‌خواهند حداکثر استفاده را از دستگاه تلفن همراه خود ببرند، یک ابزار ضروری است.

      

Xiaomi Pad 6 Series Smart Touch Keyboard Case

صفحه کلید کامل :

بنابراین، Xiaomi Pad 6 / Xiaomi Pad 6 Pro تبدیل به یک همراه پربار روزمره می شود. قاب کیبورد هوشمند شیائومی پد 6/6pro  به 62 کلید QWERTY مجهز شده است. علاوه بر کلیدهای جهت دار، کلیدهای ویژه و دکمه ESC نیز در آن قرار داده شده است. ویژگی خاص در اینجا حرکت کلیدها است که به طرز دلپذیری در ارتفاع 1.3 میلی متری است . و از نظر احساس تایپ شباهت زیادی به صفحه کلید پروانه ای دارد. کلیدهای ویژه برای اسکرین شات یا سایر میانبرهای کاربردی نیز در دسترس هستند.

مواد با کیفیت و مقاوم :

سری Xiaomi Pad 6 / Xiaomi Pad 6 Pro از تبلت های کلاس بالا تشکیل شده است. ابزارهای دستگاه تلفن همراه نیز باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. شیائومی به این موضوع فکر کرده و از مواد TPU مقاوم و سبک استفاده کرده است. به لطف تناسب کامل، پوشش محافظ بدون شکاف های مزاحم بصری به تبلت می چسبد. این گجت به عنوان پایه ای برای تبلت عمل می کند و می تواند به صورت عمودی و همچنین افقی استفاده شود. بسته شدن مغناطیسی عملی نه تنها امکان دسترسی آسان به دستگاه را فراهم می کند، بلکه حالت خواب را به طور همزمان فعال می کند.

مشخصات