دستگاه ضبط تصاویر RN-8132-N5-NT
دستگاه ضبط تصاویر RN-8132-N5-NT
دستگاه ضبط تصاویر RN-8132-N5-NT

دستگاه ضبط تصاویر RN-8132-N5-NT

100٪
0
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

دستگاه ریویژن RN -8132-N5-NT

دستگاه ریویژن RN -8132-N5-NT : از قوی ترین سیستم های ضبط کننده دیجیتالی، می توان به دستگاه DVR اشاره نمود. لازم به ذکر است که DVR مخفف شده عبارت Digital Video Recorder است که شاید برایتان آشنا باشد. وظیفه دی وی آر تبدیل کردن تصویر های آنالوگ فرستاده شده از سیستم های امنیتی است و فایل و تصویرها را به صورت کاملاً دیجیتال، بر روی هارد دیسک ثبت و ذخیره می کند.

 

ضبط کردن تصویر سیستم نظارتی : می توان از طریق DVR تصویر سیستم های امنیتی (که به وسیله هارد دیسک در دستگاه نصب شده) ثبت و ضبط کرده و دوباره بازبینی یا پشتیبان گیری نمود.
مشاهده کردن تصویر سیستم به حالت یکپارچه و منسجم: شما می توانید با متصل کردن دستگاه به نمایشگر تصاویر، تمامی دستگاه ها را به حالت یکپارچه و انسجام یافته در یک صفحه واحد مشاهده کنید.
تنظیم ضبط و تصاویر: خرید دی وی آر دوربین مداربسته این امکان را به شما می دهد که تصویر ها را به طور دلخواه خود تنظیم کنید. این تنظیمات عبارت اند از : تنظیمات نوع و زمان بندی ضبط، تنظیمات نور و رنگ.
امکان اتصال به شبکه یا انتقال تصویر: شما قادر خواهید بود تا تصاویر دستگاه امنیتی خود را به کمک پورت LAN موجود بر روی دستگاه DVR به داخل شبکه کامپیوتری وارد کرده و یا آن ها را از طریق اینترنت مشاهده کنید.
کنترل سیستم های نظارتی گردان : شما می توانید از طریق پورت RS485 موجود بر روی DVR سیستم های زوم یا سیستم های گردان خود را کنترل کنید.

دستگاه ریویژن RN -8132-N5-NT : این دستگاه ضبط تصاویر از سری 8132 ریویژن می باشد. خصوصیت هیبرید این دستگاه باعث می شود که هم از دوربین های آی پی و هم از دوربین های AHD پشتیبانی کند.حداکثر ظرفیت حافظه ضبط تصاویر دستگاه 8 ترابایت است که در نوع خودش قابل قبول است.

این دستگاه از سی و دو کانال ورودی دوربین پشتیبانی می کند که به صورت لحظه ای تصاویر را انتقال می دهد.

محفظه دستگاه طوری طراحی شده است که در محیط های با گرد و غبار هم بتواند بدون وقفه به کار خود ادامه دهد.

برند ریویژن | Revision به عنوان یکی از برند های دستگاه ضبط تصاویر ساخت ایران از سال ۱۳۹۲ در ایران تولید می شود.

  

دستگاه ریویژن RN -8132-N5-NT

قابلیت موبایل مانیتورینگ در IOS و Android

اپلیکیشن انتقال تصاویر از طریق موبایل

قابلیت تشخیص حرکت و آلارم ورودی و خروجی

قابلیت تنظیمات دوربین از طریق وب

نکته بسیار مهم در این دستگاه امکان به روزرسانی دستگاه  از طریق اینترنت است ، که امکانات جدید را به صورت ماهیانه در اختیار مصرف کننده گان قرار میدهد.

ویژگی های دستگاه ریویژن RN -8132-N5-NT

  • نوع دستگاه: دیجیتال AHD
  • دستگاه ضبط تصاویرهیبرید
  • تعداد کانال:32 عدد
  • کیفیت ساپورت رزولوشن 5MP
  • پردازنده مرکزی: Hisilicon Hi 3535
  • نوع ضبط: 5MN
  • ظرفیت هارد: 2 هارد حداکثر ظرفیت 8TB
  • لنز: XM
  • کدینگ تصویر / صوت : G.711

مشخصات