تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P
 تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P
 تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P

تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P

دارای گارانتی یکساله میباشد
100٪
2850000
2850000
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

معرفی تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P

تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P یکی از ایپی فونهای  های میان رده و با کیفیت برند گرنداستریم و یکی از گوشیهای مخابراتی مورد استفاده برای راحتی عملکرد کارشناس میباشد. این تلفن  تحت شبکه میتواند ویژگی های و امکانات شگفت انگیز و خوبی  را ارائه دهد که از پروتکل های شبکه برای انتقال ویس پشتیبانی میکنند. تلفن های تحت شبکه   از جمله تلفن  GRP2603P از پروتکل SIP استفاده میکنندکه برای ارتباط  در شبکه استفاده میشود. در واقع پروتکل SIP وظیفه ارتباط و مدیریت و اتمام تماس را به عهده دارد.

یکی از علتهایی  که باعث میشود  صدای مخاطبان  به صورت FULL HD پخش  شود و از وضوح و کیفیت صدا به لذت ببرن ، استفاده از پروتکل  SIP میباشد. این تلفن voip شبکه علاوه بر دارا بودن کیفیت بالا   قیمت مناسبی هم دارد.شرکت گرنداستریم این محصول را برای مدیریت آسان تولید کرده. با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که تلفن ویپ گرنداستریم ۲۶۰۳P دارا است  به یکی از مهمترین تجهیزات voip به منظور آسان کردن عملکردهای مدیریتی تبدیل شده است. تلفن تحت شبکه گرنداستریم GRP2603P از 6 اکانت سیپ و 3 تماس همزمان پشتیبانی میکند.

کیفیت صدای HD این تلفن تحت شبکه گرنداستریم در اسپیکر و گوشی به شما این امکان را میدهد که بالاترین کیفیت و وضوح صدا را در حین مکالمه تجربه کنید. با فشردن کلید بلندگو که روی بدنه این گوشی دیده میشود، میتوانید از اسپیکر دو طرفه با کیفیت صدای HD برای صحبت با مشتریان استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست که کیفیت صدای GRP2603P حتی در هنگام استفاده از هدست نیز HD باقی میماند برای اینکه از HD بودن کیفیت صدای این محصول مطمئن شوید کافی است به گوشی آن نگاه کنید. بر روی گوشی این محصول کلمه HD حک شده است و سبب شده تلفن های تحت شبکه صدایی بهتر از سانترال معمولی داشته باشند.

فرقی نمی کند کدام روش را برای مکالمه انتخاب کنید گوشی در دست می گیرد یا از اسپیکر و هدست استفاده می کنید در همه حال این تلفن تحت شبکه صدای فول اچ دی را ارائه می دهد. البته برای اینکه تلفن های تحت شبکه از چنین کیفیت صدایی برخوردار باشند از قابلیت های متعددی پشتیبانی می کنند که از جمله آن می توان به کدک های صوتی و فناوری سپر نویز اشاره کرد. در ساخت تلفن تحت شبکه GRP2603P از فناوری محافظت از نویز مانند سایر گوشی های رایج استفاده شده است و به این ترتیب تمام نویزها و صداهای مزاحم اطراف در حین مکالمه فیلتر میشوند.

ویژگی های تلفن تحت شبکه GRP2603P گرنداستریم

تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P دارای پشتیبانی EHS از هدست های Plantronics & Jabra & Sennheiser و پشتیبانی از چند زبان، سری GRP شامل ویژگی های امنیتی درجه حرارت برای تأمین امنیت در سطح شرکت، از جمله بوت امن، تصاویر میان افزار دوگانه و ذخیره اطلاعات رمزگذاری شده است. برای تهیه ابر و مدیریت متمرکز، GRP2603 توسط (سیستم مدیریت دستگاه Grandstream (GDMS پشتیبانی می شود، که یک رابط متمرکز برای پیکربندی، تهیه، مدیریت و نظارت بر استقرار نقاط انتهایی Grandstream فراهم می کند. از نظر ظاهری نیز لازم است بدانید که دکمه هایی بر روی تلفن وجود دارد که به کاربر این امکان را میدهد تا اطلاعات آزاد یا شلوغ بودن خط مورد نظر خود را دریافت کند.

یکی از قابلیت هایی که این تلفن تحت شبکه گرنداستریم دارد و آن را را به یک دستگاه تلفن مدیریتی گرنداستریم تبدیل کرده است، کنفرانس 5 نفره است که کاربران می توانند با 5 نفر ارتباط برقرار کنند و همزمان با یکدیگر در ارتباط باشند. لازم به ذکر است، دو پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه (ترکیب کابل‌های زوج به هم تابیده برای اتصال نقاط انتهایی شبکه و فیبر نوری برای اتصال‌های اصلی (Back bone) سایت یک سطح گسترده‌ای از فناوری LAN متصل از طریق سیم  پوشش می‌دهد را اترنت میگویند.) که بر روی بدنه این دستگاه دیده میشود که برای ارتباط با شبکه از آنها استفاده میشود.

تلفن گرنداستریم GRP2603P برای نیازهای کارگران دسک تاپ ساخته شده و برای استقرار آسان توسط شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و سایر بازارهای پر حجم طراحی شده است و یک نقطه پایانی صوتی با کاربرد آسان و قابل استفاده را ارائه میدهد. تلفن تحت شبکه GRP2603P گرنداستریم دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی LCD است. این صفحه نمایش با نور پس زمینه تمام اطلاعاتی مانند شماره و نام تماس گیرنده را با بالاترین وضوح و کیفیت ممکن در اختیار شما قرار میدهد.  لازم به ذکر است، اگر فضای کافی برای قرار دادن این گوشی ندارید نیز میتوانید آن را روی دیوار نصب کنید، البته توجه داشته باشید که تجهیزات اتصال به دیوار را باید جداگانه خریداری کنید.

تلفن GRP2603P برای کارمندان شرکت و مدیران حرفه ای  که در طول روز با حجم زیادی از تماس‌های ورودی مواجه هستند، یک انتخاب فوق العاده خوب است. این تلفن به گونه‌ای طراحی شده است که از 3 کلید مدیریت خط و 6 اکانت SIP پشتیبانی می‌کند. بنابراین به راحتی می‌تواند تماس‌های ورودی مختلف را مدیریت کرده و در اختیار شما قرار دهد. یکی دیگر از قابلیت هایی که سبب می شود تلفن تحت شبکه GRP2603P صدای Full HD ارائه دهد پشتیبانی از کدک های صوتی است. این تلفن تحت شبکه از کدک های صوتی SIP RFC3261, TCP/IP/UDP, RTP/RTCP, RTCP-XR, HTTP/HTTPS, ARP, ICMP, DNS(A record, SRV, NAPTR), DHCP, PPPoE, SSH, TFTP, NTP, STUN, SIMPLE, LLDP, LDAP, TR069, SNMP, 802.1x, TLS, SRTP, IPv6 پشتیبانی می کند.

سایر مشخصات و خرید تلفن تحت شبکه GRP2603P گرنداستریم

تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GRP2603P دارای 4 کلید XML میباشد که میتوانید با استفاده از آنها وارد منوی اصلی و لیست تماس ها و دفترچه تماس و بقیه تنظیمات بشوید. لازم به ذکر است، 5 کلید ناوبری نیز روی کیبورد دیده میشود که برای جابجایی بین بخش ها و تنظیمات مختلف دستگاه استفاده می شود. 9 کلید مدیریت تماس برای دسترسی به پیام های متنی، انتقال و نگه داشتن تماس، بی صدا کردن، شماره گیری مجدد، افزایش و کاهش صدا، فعال کردن هدست، فعال کردن بلندگو و … وجود دارد. تلفن ویپ گرنداستریم GRP2603P امکان ذخیره شماره مخاطب تا دو هزار  را دارد.

این وبژگی  به اپراتورها کمک می کند سریع تر با فرد مورد نظر تماس برقرار کنند همچنین شماره مخاطبانی که دائما تماس می گیرند را ذخیره نمایند. این تلفن voip دارای صفحه نمایشی است که امکان نمایش شماره تماس گیرنده را دارد. در صورتی که نام و شماره تماس افراد در دفترچه تلفن اختصاصی ذخیره شود در زمان برقراری تماس شخص ذخیره شده، شماره و نام او در صفحه نمایشگر تلفن مشخص می گردد. گرنداستریم GRP2603P هم مانند اکثر گوشهای این برند از قابلیت PoE پشتیبانی میکند. PoE مخفف Power over Ethernet و به معنای انتقال نیرو از طریق کابل شبکه  است. دستگاه هایی مانند تلفن شبکه GRP2603P که از این ویژگی پشتیبانی میکنند، برای روشن شدن و کار کردن نیازی به اتصال مستقیم به پریز و آداپتور برق ندارند.

به این ترتیب دست شما برای تعیین محل این گوشی کاملا باز است، زیرا برای قرار گرفتن در نزدیکی نقطه برق به آن نیاز نخواهید داشت. برند گرنداستریم این تلفن را بسیار سبک وزن ساخته تا کاربران حین استفاده خسته نشوند وزن این تلفن۷۸۰ گرم است.کاربرانی که در حرفه شبکه مشغول به کار هستند برند گرنداستریم را به خوبی میشناسد به واسطه تولید محصولات با کیفیت چرا که این برند از بهترین و مرغوب ترین متریال های اولیه در ساخت محصولات خود استفاده می کند.

به همین دلیل به سادگی خراب نمی شود و کاربران تا چندین سال نیاز به خرید تلفن تحت شبکه جدید نخواهند داشت. از دیگر ویژگی های ساختاری این تلفن تحت شبکه می توان به قابلیت نمایش لوگو و کلیدهای نرم افزاری زیبا اشاره کرد. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های تلفن تحت شبکه GRP2603P گرنداستریم بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید دیتاشیت کامل این محصول را از این قسمت دانلود نموده و جهت تهیه این محصول میتوانید به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

  • کیفیت صدای HD
  • پشتیبانی از POE
  • دارای 6 اکانت سیپ و 3 تماس همزمان
  • پشتیبانی از کنفرانس صوتی 5 طرفه
  • دارای دو پورت اترنت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
  • مجهز به فناوری محافظ نویز برای به حداقل رساندن نویز پس زمینه
  • نمایشگر ال سی دی 2.7 اینچی با نور پس زمینه
  • قابلیت اتصال به دیوار

 

مشخصات

وزن

780 گرم

ویژگی‌ها

Caller ID

ابعاد گوشی

210x50x30

ابعاد پایه

214x206x68

پشتیبانی از poe

دارد

ادابتور

ندارد