Ubiquti Unifi U6 LR
Ubiquti Unifi U6 LR
Ubiquti Unifi U6 LR
Ubiquti Unifi U6 LR

اکسس پوینت یوبیکیوتی مدل Ubiquti Unifi U6 LR

دارای گارانتی یکساله
90٪
0
افزودن به سبد

بررسی تخصصی

اکسس پوینت یوبیکیوتی مدل Ubiquti Unifi U6 LR

 

اکسس پوینت یوبیکیوتی Ubiquiti UniFi U6 LR را معرفی می کنیم، یک Access Point بی سیم قدرتمند که از فناوری پیشرفته WiFi 6 برای ایجاد یک شبکه وایرلس با کیفیت بالا  در محیط های سازمانی بهره می برد. با 8 جریان فضایی و دامنه سیگنال گسترده، این اکسس پوینت نصب‌شده روی سقف، عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد، مناطقی تا 185 متر مربع  را پوشش می‌دهد و بیش از 350 دستگاه متصل را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. U6-LR با استفاده از PoE+ برای نصب بی‌وقفه و دارای یک پیوند GbE، اتصال مطمئن و پرسرعت را برای تمام نیازهای شبکه شما تضمین می‌کند.

 

ویژگی های کلیدی Ubiquiti UniFi U6-LR

  • پردازنده دو هسته ای 1.3 گیگاهرتز (اکنون برای پشتیبانی از عملکرد TCP/IP تمام دوبلکس 1 گیگابیت بر ثانیه ارتقا یافته است)
  • فناوری WiFi 6 با کارایی بالا چهار جریانی
  • باند 5 گیگاهرتز 4x4 MU-MIMO و OFDMA با نرخ رادیویی 2.4 گیگابیت بر ثانیه
  • مجهز به 802.3at PoE
  • مدیریت شده توسط UniFi Network Controller نسخه: 6.0.34 یا بالاتر

UniFi U6-LR با رادیوهای 5 گیگاهرتز (4×4 MU-MIMO و OFDMA) و 2.4 گیگاهرتز 4×4 MIMO، پهنای باند  تا 3.0 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. U6-LR به طور یکپارچه با هر محیطی ترکیب می شود و می تواند در محیط های داخلی و نیمه بیرونی نصب شود (دارای رتبه IP54).

نصب UniFi U6-LR

UniFi U6-LR با تکنولوژی WiFi 6 از تعداد زیادی مشتری پشتیبانی می کنند، و می توان آن را در عرض چند دقیقه راه اندازی کرد و به طور کامل با برنامه وب شبکه UniFi یا برنامه تلفن همراه مدیریت کرد، با قابلیت پشتیبانی از بیش از 300 اتصال مشتری متمایز.

 

 

مشخصات

منبع تغذیه

POE

منبع انرژی

آداپتور برق برق

تعداد پورت شبکه (LAN)

یک عدد

باند فرکانسی

2.4 گیگاهرتز 5 گیگاهرتز MIMO Technology گیگاهرتز

قابلیت‌های روتر و اکسس پوینت

نشانگر LED

سرعت انتقال داده‌ها

حداکثر ظرفیت نرخ انتقال داده در مجموع 3Gbps در فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز

باند فرکانسی محصول

2.4 و 5 گیگاهرتز

امنیت

پروتکل امنیتی ‌WPA3

سایر قابلیت‌ها و توضیحات

Wifi-6 : این اکسس پوینت از تکنولوژی Wi–Fi 6 یا استاندارد IEEE 802.11ax که جدیدترین استاندارد Wi-Fi به حساب می آید پشتیبانی می کند که نسبت به نسل های قبلی سرعت و عملکرد بسیار بهتری دارد. از این اکسس پوینت می توانید برای پوشش بی سیم محیط های داخلی ، محیط های عمومی با تعداد کاربران بالا که احتیاج به تبادل اطلاعات با سرعت بسیار بالا بر بستر بی سیم دارند استفاده کنید با در نظر داشتن دوفرکانس 2.4 و 5 به طور همزمان در این اکسس پوینت ، مشکل تداخل فرکانس به صورت کامل حل شده است