پشتیبانی شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار یا به عبارتی نگهداری شبکه‌های کامپیوتری، از مهمترین فعالیت شرکت آتانت در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری‌ است. در اصل به معنی مراقبت و نگهداری شبکه، و برطرف کردن مشکل پیش آمده در بخش نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری است که علاوه بر حل کردن مشکلات شبکه خرابی‌های کامپیوتر هم شامل این خدمات می‌شود.

پشتبانی شبکه

پشتیبانی نرم افزار شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه

چرا پشتیبانی شبکه مهم است؟

به طور کلی خراب شدن یک کامپیوتر، به معنی عدم کارایی یک کاربر و قطع شدن شبکه و به معنی تعطیل شدن یک حوزه و اتلاف زمان برای چند کاربر خواهد بود. در صورت عدم وجود یک پشتیبان شبکه و پشتیبان کامپیوتر زمان تعداد زیادی از پرسنل تلف می شود و این امر قطعا به ضرر و زیان شرکت‌ها می شود. از طرفی دیگر ، ویروسی شدن شبکه و یا از بین رفتن اطلاعات سبب آسیب رسیدن جدی به کسب و کار مدیران خواهد بود و آن ها کاملا به درستی این موارد را می توانند درک کنند. تیم پشتیبانی شرکت خدمات شبکه آتانت با طراحی کردن شبکه پرسرعت، دسترسی سریع شما را به سرورهای داخلی و نیز فضای اینترنت آسان کرده و سلامت شبکه‌ی شما را تضمین می‌کند.

پشتبان
پشتبانی

چرا باید پشتیبان شبکه داشت؟

مجموعه های بزرگ‌تر عموما یک بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاصی دارند که مواقع بوجود آمدن هرگونه مشکل شبکه در دسترس مجموعه است. با این وجود کسب و کارهای کوچک تر و در حال رشد همیشه قادر به پرداخت هزینه‌های یک تیم فناوری اطلاعات با دانش شبکه‌ای کافی نیستند، اما همچنان نیاز به پشتیبانی دارند. بنابراین امکان دارد متوجه نباشند که پرداخت هزینه برای پشتیبانی فناوری اطلاعات چقدر لازم و ضروری است. از این رو، حتی برای کسب و کارهای کوچکتر با تعداد رایانه‌های کمتر، هم اگر مشکلی نیز به وجود آید می‌تواند باعث دردسرهای زیادی شود.‌در این مواقع  بهترین راه کار و راه حل ،گرفتن خدمات مشاوره شبکه است.

پشتیبانی شبکه چیست ؟

در کل تمامی فعالیت هایی که برای بهبود عملکرد شبکه، نگهداری شبکه و رفع‌ مشکلات شبکه انجام شود، در این بخش خدمات پشتیبانی شبکه قرار می‌گیرد که  این خدمات  را می‌توان به دو دسته خدمات  (پشتیبانی سخت افزار شبکه) و خدمات  (پشتیبانی نرم افزار شبکه) تقسیم کرد.

اگر شما یک پشتیبان حضوری شبکه داشته باشید به راحتی می‌توانید از رخ دادن مشکلاتی که احتمال دارد تمام سیستم را درگیرخود کند، کم کنید. گروه پشتیبان شبکه آتانت آماده ارائه هرگونه خدمات پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری شبکه در تهران و سرتاسر ایران می باشد.

خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه

به مجموع تمامی اقداماتی که برای بهبود عملکرد، ارتقاء، بالا رفتن سرعت، رفع خرابی و… روی سخت افزار شبکه انجام می‌شود خدمات پشتیبانی سخت افزاری شبکه گفته می‌شود. عوض کردن و تعمیر تجهیزات خراب در شبکه، ارتقاء دادن سیستم سخت افزاری در شبکه و … تمام مواردی هستند که جزو خدمات پشتیبانی سخت افزاری شبکه به شمار می‌آیند.

  • پیدا کردن ایراد از زیر ساخت شبکه (خدمات پسیو شبکه)
  • مشاوره دادن در زمینه ارتقاء و خرید سخت افزارهای جدید
  • عیب یابی سخت افزاری شبکه
  • بازدید به صورت دوره‌ای از شبکه
  • مانیتورینگ سخت افزاری شبکه
  • و…
خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه

به تمامی اقداماتی مثل نصب نرم افزار شبکه، به روز رسانی و ارتقای نرم افزاری، پیکربندی نرم افزار و… خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه گفته می شود. خدمات پشتیبانی نرم افزاری شبکه بسیار گسترده و متنوع است. داشتن یک پشتیبان شبکه که توانایی به روزرسانی، پیکربندی و رفع مشکلات موجود در شبکه را داشته باشد برای سازمان‌ها به ویژه سازمان‌هایی که مختل شدن شبکه در آن باعث خسارت می‌شود ضروری است.

  • به روزرسانی و نصب ویندوز سرور
  • نصب و به روز رسانی نرم افزارهای موجود در شبکه
  • نظارت بر سیستم نرم افزاری شبکه
  • پشتیبانی و حفظ اطلاعات موجود در شبکه
  • پیشگیری از بروز مشکلات مختلف نرم افزاری در شبکه
  • و…

چه زمانی به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز داریم؟

پشتیبان

چه زمانی به این خدمات نیاز داریم؟

استفاده کردن از خدمات پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری شبکه اختصاص به زمان خاصی ندارد به این خاطر پیشنهاد می‌شود در مجموعه های بزرگ و حتی متوسط از یک پشتیبانی حضوری شبکه حتما استفاده کنید.

به صورت کلی شما زمانی نیاز به پشتیبان شبکه خواهید داشت که در یکی از شرایط زیر قرار داشته باشید:

  • وقتی ایرادی در شبکه شما به وجود بیاید.
  • سرعت شبکه کاهش یافته است و علت آن را نمی دانید.
  • سیستم امنیت شبکه شما با مشکل رو به رو شده باشد.
  • احتیاج به ارتقا سخت افزاری در شبکه وجود داشته باشد.
  • نرم افزارهای شبکه احتیاج به، به روز رسانی ونصب مجدد داشته باشند.
  • در دریافت و ارسال ایمیل‌ مشکلی داشته باشید.
  • شبکه کامپیوتری مجموعه شما با مشکل رو به رو شده باشد.
  • اطلاعات شبکه یکجا و مرتب نباشد.
  • دسترسی‌های شبکه مناسب نباشد.
  • پشتیبان شبکه در حال حاضر شما خدمات درستی ارائه ندهد.
  • تجهیزات متصل به شبکه دارای مشکل باشد.
  • و…
    هنگامی که یکی از موارد بالا برای شبکه سازمانی شما صدق کند بدون شک نیاز به یک پشتیبان شبکه خواهید داشت.

پشتیبان حضوری شبکه

معمولا در مجموعه های بزرگ نیاز به پشتیبان حضوری شبکه امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد. وجود کلاینت‌های مختلف و همینطور به وجود آمدن سوالات و مشکلات مختلف در شبکه، آموزش کارکنان جدید، رفع ایرادات شبکه و… در این نوع از سازمان‌ها داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه از واجبات است.

وظایف پشتیبان حضوری شبکه

یک پشتیبان حضوری شبکه با توجه به بزرگی شبکه وظایف متعددی را برعهده دارد. از جمله این وظایف می‌توان به گزینه های زیر اشاره نمود.

  • پیکربندی شبکه
  • بررسی مداوم شبکه به جهت عدم وجود مشکل
  • رفع ایرادات موجود در شبکه
  • بروز رسانی سخت افزار و نرم افزارهای شبکه
  • آموزش به کارکنان جدید
  • چک کردن عوامل پایین آمدن سرعت شبکه
  • و…

پشتیبان غیر حضوری شبکه

در سازمان‌ها و شرکت های کوچک به علت آن که مشکلات شبکه‌ای کمتر اتفاق می‌افتد و حضور دائمی یک پشتیبان شبکه در شرکت می‌تواند هزینه‌های زیادی را برای شرکت بتراشد. به همین منظور اگر سیستم شبکه موجود در مجموعه شما کوچک می باشد و از چند کامپیوتر تشکیل شده است پیشنهاد ما استفاده از پشتیبانی غیر حضوری می باشد.

وظایف پشتیبان غیر حضوری شبکه

یک فرد پشتیبان غیر حضوری شبکه هم، باید یک روزهایی از ماه را به شکل حضوری در شرکت شما حضور داشته باشد تا بتواند به صورت دقیق از مشکلات موجود بازدید کند و تلاش برای رفع آن‌ها بکند. به طور کلی تمامی وظایف یک پشتیبان غیر حضوری شامل موارد زیر می باشد.

  • بررسی امنیت شبکه از راه دور
  • حضور در شرکت یک الی چند روز در طول ماه برای سنجش عملکرد شبکه
  • اطلاع دقیق از ایرادات شبکه شرکت و رفع آن‌ها
  • آموزش از راه دور به کارکنان جدید
  • و…

خدمات پشتیبانی شبکه

شرکت خدمات پشتیبان شبکه موظف است که همه مشکلات موجود در شبکه را در کم ترین زمان ممکن برطرف سازد. به طور کلی یک شرکت پشتیبان شبکه وظایف زیر را بر دوش دارد.

  • حفظ امنیت شبکه
  • پشتیبان گیری اطلاعات
  • روش های جلوگیری از هک
  • سیستم و سرور
  • بازدید به طور حضوری از شبکه
  • پشتیبانی تمام وقت آنلاین و تلفنی
  • تهیه گزارشات مدیریتی و نقشه شبکه
  • پایش پهنای باند مصرف شده در شبکه
  • اجرا و پشتیبانی تلفن تحت شبکه (VOIP)
  • اجرای تخصصی پیکر فیزیکی و زیرساخت شبکه کابلی
  • ارتباط داده ها و صوت بین شعب شرکت تحت اینترنت
  • ارائه روش های سرورهای ابری و تخصیص فضای ابری روی سرورهای این شرکت
  • ارائه انواع خدمات آموزشی برای کارکنان

پشتیبان گیری یا بک آپ از اطلاعات

شرکت آتانت در بازدیدهای دوره‌ای خود، یک نسخه پشتیان و یک بکاپ کامل از تمام اطلاعات و محتواهای  موجود تهیه می‌کند، به علت  اینکه اگر حادثه ای رخ دهد، اطلاعات شما از بین نروند. همچنین به غیر از سرویس پشتیبانی اطلاعات به شکل  دوره‌ایی، متخصصان پشتیبانی تیم آتانت با نرم افزارهای خاصی هر روز از اطلاعاتتان بک آپ می گیرند. بک آپ گرفتن یا پشتیبان گیری یکی از کارهای ضروری و بسیار مهم خدمات پشتیبانی شبکه است که باید توجه زیادی به آن نمود.

دسترسی سریع و به موقع پشتیبانی

هنگامی که میخواهید یک شرکت پشتیبانی شبکه انتخاب کنید، از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کنید، در دسترس بودن همیشگی و  همینطور تحویل دادن کار درست سر وقت  و زمان سریع است. مفتخریم که مشتریان شرکت آتانت از خدمات ما رضایت کامل و همیشگی داشته‌اند. اگر می خواهید در این زمینه اطمینان خاطر پیدا کنید می توانید با مشاوره گرفتن از تیم ما از  سوابق کاری ما مطلع شوید و شخصا رضایت مشتریان را جویا شوید.

پشتبانی شبکه

قیمت پشتیبانی شبکه

تعرفه خدمات پشتیبانی شبکه شرکت آتانت از ۱میلیون تومان در ماه شروع می‌شود و تا بالاتر ادامه دارد. هزینه خدمات به عوامل متنوع و مختلفی بستگی دارد که از جمله این موارد می‌توان به میزان گستردگی شبکه اشاره کرد.

عوامل تاثیرگذار در تعرفه پشتیبانی
  • میزان گستردگی و وسعت شبکه
  • نوع انتخاب پشتیبانی (پشتیبانی حضوری یا غیر حضوری شبکه)
  • خدمات قابل ارائه در شبکه
  • مدت زمان قرارداد پشتیبانی
  • شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبان شبکه
  • تجهیزات مورد احتیاج در شبکه
  • و…
    برای دریافت استعلام قیمت در این زمینه با شماره‌های موجود در وب سایت آتانت تماس حاصل کنید.
پشتبانی شبکه

روند درخواست پشتیبان شبکه آتانت

برای اطلاع از این خدمات و دریافت مشاوره رایگان پس از تماس با واحد فروش آتانت ،مابقی کارها را ما هماهنگ می کنیم.

  1. ثبت تماس مشتری و ثبت در CRM
  2. سنجش ایرادات و اعزام کارشناس حضوری
  3. حل مشکلات و مشاوره حضوری
  4. ثبت گزارشات سیستمی برای پیگیری مشتری
  5. تماس واحد رضایت مشتری
  6. مشاوره جهت عقد قرارداد پشتیبانی  با توجه به نیازهای مشتری
  7. بازدید به شکل دوره ای و سیستماتیک طبق قرارداد

 

 

مزایای بستن قرارداد با شرکت پشتیبانی شبکه آتانت

  • کاهش هزینه های بالای استخدام  متخصص شبکه
  • بررسی چک لیست و مراجعات منظم متخصصان شبکه  
  • درست کردن فضای ابری اختصاصی برای شرکت شما
  • ساخت پرونده اختصاصی اطلاعات ، زیر ساخت شبکه
  • دادن گزارش های مرتب از مشکلات و خدمات انجام شده در پایان هر ماه
  • ایجاد فهرستی از تجهیزات ، سرور ها و امکانات موجود در شرکت شما
  • حضور سریع کارشناس بدون قرارگرفتن در صف
  • بکاپ گیری به طور منظم حتی خارج از محیط شرکت برای مقابله با باج افزار ها، سرقت یا از بین رفتن اطلاعات بر اثر حوادث
  • مجهز به سیستم هوشمند تیکتینگ ، ثبت درخواست ها
  • کم شدن هزینه های اینترنت و ارتباطات بین دفاتر و تماس های راه دور
  •  هزینه های نگهداری و تمدید سایت و ایمیل سرور کم می شود
  • هزینه های انتقال و پشتیبانی نرم افزار های حسابداری ،  اداری ، فروش ، کنترل پرسنل و غیره

عقد قراردادهای پشتیبانی شبکه در سطوح متنوعی بسته می‌شود. برای آگاهی از شرایط بستن قرارداد پشتیبانی شبکه می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت آتانت تماس بگیرید.

آیا نیاز به خدمت‌های پشتیبانی شبکه دارید؟ کارشناسان پشتیبان شبکه آتانت در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان عزیز هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت مشاوره برای پشتیبانی با شماره‌های درج شده در وب سایت آتانت تماس بگیرید.

تیم تخصصی شبکه آتانت با چندین سال سابقه در زمینه راه اندازی بیش از صد شبکه در سراسر ایران به ویژه تهران، دانش فنی بالا و دارا بودن تیم فنی حرفه‌ای آماده ارائه  هرگونه خدمات شبکه به شما است برای کسب اطلاعات و مشاوره رایگان هم اکنون با ما تماس بگیرید.

حضور نیروی خبره پشتیبان در سازمان می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد  از جمله موارد زیر:

  • عدم وجود مشکل در شبکه
  • به روز رسانی مداوم شبکه
  • دسترسی سریع به پشتیبان در ساعات کاری و غیرکاری
  • آپدیت دائمی شبکه به دلیل حضور پشتیبان
  • بهبود عملکرد شبکه‌های کامپیوتری موجود در سازمان
  • و…